Praktykant / Młodszy analityk

Pricely rozwija systemy IT do rekomendacji cen sprzedaży w branży retail. Produkt jest oferowany w modelu SaaS, bazuje na technologiach obliczeń chmurowych. Naszymi klientami są sieci sklepów stacjonarnych oraz e-sklepy.

Poszukujemy stażysty (Intern) z gotowością do wsparcia projektów wdrożeniowych u klientów w charakterze młodszego analityka i asystenta kierownika wdrożeń.

Zakres obowiązków:

  • Praca pod kierunkiem kierownika/lidera wdrożenia
  • Obsługa aplikacji Pricely w zakresie konfigurowania danych klienta, uruchamiania obliczeń, przygotowania raportów i zestawień
  • Wykonywanie analiz i zestawień dotyczących danych historycznych

Oczekiwany profil zawodowy osoby kandydującej:

  • Otwartość na uczenie się i poznawanie nowych dziedzin, w szczególności dziedziny zarządzania cenami (Pricing)
  • Umiejętność koncentracji na zadaniu i terminowej realizacji zadania
  • Zdolności analityczne, rozeznanie w zakresie stosowania metod statystycznych do analizy danych i wnioskowania
  • Umiejętność obsługi pakietu Office, a szczególnie MS Excel
  • Dodatkowym atutem będzie wykształcenie w zakresie Metod Ilościowych, Ekonometrii, Statystyki

Oferowane warunki współpracy:

  • Umowa zlecenie lub umowa B2B, wymiar współpracy dostosowany do aktualnych potrzeb Pricely tj. od 20 do 80h/msc
  • Praca w siedzibie biura w Warszawie blisko metra Centrum / PKP (Śródmieście) lub praca zdalna

Oferty proszę przesyłać na:  rekrutacja@pricely.pl


Proszę o  potwierdzenie następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Praktykant / Młodszy analityk, ogłoszonego w styczniu 2021 r. i prowadzonego przez firmę Pricely sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne”.

Zaproś nas na spotkanie

W 45 minut przekonamy Cię, że wdrożenie Pricely w Twojej sieci otworzy przed nią nowe możliwości rozwoju.

?
Projekt "PricingTags - system do optymalizacji i dynamicznego zarządzania cenami w małych i średnich sieciach handlowych" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.