Realizujemy projekt w ramach programu Bridge Alfa
Tytuł projekt
Pricely – Promo Optimization Module
Cel projektu
Celem projektu Pricely – Promo Optimization Module (POM) jest szereg prac badawczo-rozwojowych prowadzących do opracowania Proof of Concept (PoC) kompletnego, systemowego narzędzia umożliwiającego automatyzację wyznaczania wartości cen i weryfikację asortymentu wyprzedażowo-promocyjnego, tzw. REKOMENDERA PROMOCJI. W narzędziu POM będą wykorzystywane algorytmy adaptacyjne i elementy uczenia maszynowego w zakresie typowych schematów reagowania konsumentów sieci handlowych na inicjatywy promocyjne i wyprzedażowe, a także będą znacząco uwzględnione modele zmienności elastyczności popytu dla cen promocyjnych i wyprzedażowych oraz przetwarzania informacji w czasie rzeczywistym.
Planowane efekty
Efektem realizacji zaplanowanych prac B+R będzie stworzenie algorytmów, stanowiących integralną część systemu PricingTags, umożliwiających automatyczną analizę i przetwarzanie zebranych danych oraz opracowywanie rekomendacji i zaleceń jakościowych i ilościowych w zakresie kampanii promocyjno-wyprzedażowych w sieciach sklepów (w pierwszej kolejności ogólnospożywczych).
Wartość projektu
1 050 000 zł
Wkład Funduszy Europejskich
840 000 zł
Nazwa programu
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Działanie 1.3: Prace B+R finansowane z udziałem funduszy kapitałowych
Poddziałanie 1.3.1: Wsparcie projektów badawczo-rozwojowych w fazie preseed przez fundusze typu proof of concept – Bridge Alfa.